ofis meneceri
- Şəhər Bakı
- Kateqoriya Ofis menecmenti
- Maaş Razılaşdırma yolu ilə
- Yaş 18 - 25 yaş
- Təhsil Bakalavr
- İş təcrübəsi 1 ildən aşağı
- Nahar verilir Xeyr
- Sığorta olunur Bəli
- Elanın tarixi 12/02/2021
- Bitmə tarixi 12/03/2021
- Əlaqədar şəxs Nərminə
- Email [email protected]
- Telefon 012 555 69 55
Namizədə tələblər
-Yaşı 18-25 arası olan xanımlar
-Rəhbərlik tərəfindən həvalə edilmiş digər vəzifə və tapşırıqların yerinə yetirilməsi
-İKT (müvafiq proqram təminatı, telefon, faks, elektron poçt, internet) və kompüter əlavələri (məsələn, MS Office) üzrə yaxşı işləmə bacarığı
-Yaxşı idarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları
-Sənədlərin arayış fayllarında və ya sənədlərin qeydiyyatı sistemində redaksiya qaydalarına uyğun şəkildə qeydiyyatı
İş haqqında məlumat
Ofis Menecer aşağıdakılara görə məsuliyyət daşıyır
-ofisin səlis fəaliyyətini təmin edir
-komanda ilə yaxşı kommunikasiya axını
-ofis üçün bütün inzibati vəzifələrin gündəlik əməliyyat göstəriciləri
-Ofis üçün qeydiyyat sisteminin yaradılması və saxlanılmasına kömək edir, məlumatları, konkret olaraq, kadr və maliyyə sahələrində məlumatları gizli saxlayır
-Daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyat sistemini gündəlik olaraq yeniləyir
- ofis / layihə / proqram üçün inventarlar siyahısını hazırlayır
Sürücü və kuryerləri idarə edir